''jääääla piss asså''

Har nyss gjort klart svenskan, sköönt. Bäst att det går bra med den annars får jag inte godkänt i svenska och det tänker jag för fasen få!!
Fick nyss reda på att jag inte klarat musikprovet, skitskitskit?)%&##dgzset#rövh#¤%&.................. skit maria kan gå och stoppa upp nånting i röven. Jag borde ha fått godkänt eftersom jag är bäst.. Nu kvarstår bara skitmusikprovet som jag inte hinner göra innan torsdag då alla betygen sätts och inte alla skit omproven/rester på pissmatte heller och omprovet på HK skitet vet jag inte om jag heller hinner innan torsdag.. fattar inte ett piss av det, fast egentligen är det ju lätt men BARA FÖR ATT DET ÄR JAG så går det inte bra. helvetesjävlaskit!

nämen snart är det jullov då ska jag vila lilla skallen och sen efter det, ta tag i allt jag inte fixat än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0