''pepparkakshus''

Kom hem för ett tag sedan, sitter och ser på då Ramona försök he i hop ett fint pepparkaks hus :) ikväll blir det att plugga till musikprovet tills imorgon. Gud så skönt, fick reda på idag att ja klara både engelskan och SO:n fattar inte själv att jag klarat dom flesta ämnerna nu bara på en termin typ? fast ännu bättre ska jag jobba efter julen.
Känn på mig att jag kom fixa det här! :)

Åså är det ju körkortee, blir så less.. jag klara ju ''provet'' då jag tränade till det, sen plötsligt så klara jag inte de nå mer.. åså nu så har kontot gått ut så jag måste betala 190 spänn för att kunna fortsätta träna. Nämen de blir nog skit bra! elleer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0