''skriva upp''

ååh, fick ett brev från trafikgerjjsimojjs att jag ska fara och skriva upp provet på am-kortet i morgon!!!!!!!
fick typ en panik, eftersom jag inte tränat på två veckor typ. Har inte haft tid eftersom jag haft så mycket läxor/prov som måste göras. Men nu när jag satte mig och skulle träna så gick det först åt skogen hela tiden. Men nuuu börjar jag få in allt i skallen igen! :) ska vakna halv 6 i morgon och halv 7 dra till stan.. inte sköönt.

Jag får verkligem hoppas att jag klarar det! annars är det ju förbannat synd, men då är det bara att träna lite mer och göra om skite. Nämen jag håller tummarna!

OM ja klarar det nu så blire efter julen, leta epa! köpa epa! fixa epa! räääägga runt med epaa!! :D


Kommentarer
Postat av: barnbidragarn

jävvell se najjs :D :O

2011-12-14 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0