''Du & din pojkvän''

Du Och Din Pojkvän

vad heter ni? Melissa & Fredrik
hur träffades ni? hm,han kom o ragga upp me ;) haha nja men
han kom o hälsa på med sin lillaepa sen fölljaba
hur länge har ni varit tillsamman? 1år o 4 månader typ
är ni förlovade? nejdå inte än iaf
bor ni ihop?
har ni barn? haha nej

har båda körkort? nej, men han får de snart
kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör.
vem sa "Jag älskar dig" först? Fredrik typ 
vem är äldst? fredrik
vem fyller först på året? jag :p
vem sjunger bäst? fredrik ska vara med på idol, tyck då ja
håller ni i handen på stan? vi är aldrig i stan, men ja de gör vi
kände ni varann innan ni blev ihop? jo vi lärde ju känna varann
vad har ni gemensamt? typ båda e lika fjanti

blev du kär i första ögonkastet? typ
har ni någon speciell låt? Nej de tror jag väl inte
har ni gråtit i varandras armar? jag ha väl gråtit i hans
har ni varit utomlands tillsammans? Nej.
Vilket är ert bästa minne? finns så många
vem lagar bäst mat? ingen aning :p
vad gör ni en vanlig vardagskvällar? vi är typ aldrig med varandra på vardagarna förutom på lov då, då brukar vi bara myspys typ
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? inte alltid men oftaste
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? två mil typ
blir du lätt svartsjuk? om han ger mig en anledning.
brukar ni bråka? ibland,oftast ba onödigt tjafs
ringer eller SMS:ar ni mest? smsar.
vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Hela han!
brukar nån av er prata i sömnen? han mumlar o snackar hela tin :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0