''Kan ej sova''

Jag kan inte sova, är trött men kan fortfarande inte. Vill inte sova utan älskling inatt kommer kännas tomt och ensamt utan honom. inte kul..
har ju inte så mycket att göra så jag fördriver tiden med denna fråge sak sen ska jag försök o sova.



1. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Älskling
2. Hur lång är du? 168 typ
3. Vilken är den senaste filmen du sett? 17 again
4. Vem ringde du senast? minns ej
5. Vem ringde dig senast? sven-gunnar
6. Hur löd det senaste sms:et du fick? ''älskar dig gumman<3''
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? fredags
10. När vaknade du i dag? 12
11. Vilken är din favoritjulsång? hah ingenaning
12. Vilken är din favoritplats? hos fredrik
13. Vilken plats föredrar du minst? skolan?
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingeaning faktiskt, hoppas på nå bra ställe
15. Vad skrämde dig om natten som barn? haha min docka xD som sku mörda mig enligt min broder..
16. Hur stor är din säng? vet ej, det är en bäddsoffa
17. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 eller 5
19. Vilka städer har du bott i? skellefteå,luleå,umeå, nånstans i spanien överallt..
20. Tycker du om kinamat? älskar
21. Tycker du om kaffe? näjju
22. Kan du spela poker? ne
23. Känner du någon med samma födelsedag som din? my brother from a same mother, eller nått
24. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
25. Äger du dyrbara smycken? joda
28. Har du fått fortkörningsböter någon gång? hah nej?
29. Läser du dagstidningen? njaaaa nä
31. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm
32. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 dar tror ja
33. Vad lyssnar du på just nu? en fläkt?
35. Vem såg dig naken senast? fredrik
36. Civilstånd? förhållande med världens finaste♥
37. Vilka hemsidor besöker du dagligen? facebook, blogg,bilddagboken typ
38. Vilket är ditt drömjobb? veterinär x)
39. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? hoppa fallskärm! :D
40. Vad har du haft för husdjur? häst,hund,katt,fisk,hamster,kanin typ haha grodynglar? xD
41. Svär du ofta? yes, inte bra
42. Kan du åka slalom? japp jag äger
43. Vad har du ätit i dag? soppa,kaka,chips
44. Vad har du för utbildning? ingenting än ju
45. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? vet ej
46. Vilken är din sämsta egenskap? finns så mycket..
47. Saknar du något? fredrik :(:(:(
48. Är det viktigt att fira födelsedagar? njaa, inte min iaf xD
49. Vad gör dig glad? Då allt e underbart och man inte har några problem
50. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? sööööööööööööv typ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0