''Världens bästa syster''

Sitt och tänk på min underbara systeryster Regina, tänk att hon snart ska få en liten bebis!
och jag ska få bli moster! Känns så konstigt att just hon, min goa storasyster som nyss va typ barn.. haha nä men nästan! fast hon är ju fortfarande bara 19 år men ååååh hon ska få en liten krabaat!
Hoppar typ av lycka! och det är snaart också hon ska få den, jag tror att hon kom få den den 2 december, de är uträknat att hon ska få den 10 men ja tror att de blir den andra. Tänker flytta till hon då, tänk bara att få gosa in sig i bäbisens goa doft.. ååh blir helt tokig nu måste ja tat lungt!
Kommentarer
Postat av: Regina

haha vad söt du är! du kommer bli världens bästa moster! :) älskar dig lillasyster och det kommer våran lilla bebis också att göra! <3

2011-11-28 @ 18:49:22
Postat av: lisa

men vaaafaen de visste ja inte :O fy fasen va kul ju:D

2011-11-29 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0