''ovärt''

Har kommit på att det är ganska onödigt att blogga, tycker att jag inte skriver något vettigt alls!
skriver bara massa trams, vet själv inte ens vad jag ska skriva om därför så skriver jag bara nånting som ploppar upp i skallen. Ganska så ovärt faktiskt, det man egentligen ska typ blogga om som alla verkar göra är typ mode? haha nä men inte vet jag, själv så fattar jag ingenting om det så det ska jag då inte börja skriva om. Nämen det spelar ingen roll, nu skriver jag som jag alltid skrivit alltså helt ovärda och ointresserade saker tills jag blir less och slutar med sånt här trams! De är ju ni som bestämm om ni ska läsa min ovärda blogg eller inte :) Det enda som fattas tycker jag är bilder, alltså bilder som jag själv fotat, ÄLSKAR att fota men min kameras laddare har försvunnit så jag har inte så mycket att fota med just nu.. det suger, nämen nu ska jag sluta skriva ovärda saker och börja träna på körkorte!



Det som absolut inte är ovärt är frondas låtar, så därför bjuder jag på något som är värt för att ljusa upp detta inlägg. Lyssna och njut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0