Saknar min bby



DITT LIV

Vad heter du? -  Melissa
I mellannamn då? - Rebecka
Vart bor du? - äckelvindeln
Trivs du där? - nää
Har du körkort? -  snart ha ja am-korte iaf!
Äger du några converseskor? - 2 st
Favoritdjur? - häst o hund typ o katt då
Vad spenderar du dina pengar på? - sparar dom för tillfälle
Senaste konserten? - var ett tag sen, minns inte ens
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - kan jag säkert:p
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? ingenaning
Är du allergisk mot något? - haha spritservetter? :D
Äger du ett busskort? - joda
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - röd eller gul?
Vad åt du till frukost? - macka
Hur ser du ut idag? -  jeans,nån blus sak,linne
Nästa mål i ditt liv? - skaffa epa? xD
Vad såg du senast på tv? - gustavssons pogramme
Hur svarar du i mobilen? - Joo, eller hej
Vem ringde du senast? -  mamma
Antal timmar sömn inatt? - för få
Sov du ensam? - jaa :( vill ha fredrik här♥



SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: minns inte
Fick dig att gråta: hemlis
Du gick på bio med: fredrik
Skällde på dig: mamma
Skickade ett e-mail till dig: facebook xD



HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -haha ja



SAKER

Vad är du mest rädd för? - finns mycke ;o
Vart vill du gifta dig? - haha ja
Vad hatar du verkligen? - jadu
Har du ett jobb? - nope
Gillar du att ha folk omkring dig? - jo ibland
Är du ett hälsofreak? - ibland faktiskt :o



STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?  haha ja
Är du ensam nu? - finns ju folk i huse
Några piercings/tatueringar? - öronen,läpp o tunga
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? -  det jag nyss lyssnat på
Vill du gifta dig? - tror jag säkert nån gång
Vill du ha barn? - jaaa senare i livet såklart!



FAVORIT
Rum i huset? - vardagsrummet!
Typ av musik? - min musik hihi
Månad? - februari, min månad!



DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -jo
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - njea
Sagt "jag älskar dig"? - skrivit
Träffat nån ny person? - ja
Saknat någon? - hela tiden
kramat någon? - ja
Kysst någon? - ja
Haft sex? - nä




SENASTE
Låt du hörde: lyssnar på just a kiss right now!;)
Film du såg:  titanic tror jag
Drink du köpte:  coca cola
Mat du åt: köttfärssås
Gången du åt en 7-Eleven korv: korv är äckligt
människa du slog: men gud, typ frida hah
längsta bussresa? östersund tror jag, typ nästan 8 timmar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0