Hittade nå frågor

FAKTA
Smeknamn: Melle
Födelsedag: Egentligen vet jag inte exakt...
Bor: Det vet jag, men vill inte tala om
Arbete: Är sjukskriven
FAVORIT…
Färg: Rosa, vit, beige, brun
Plats: Sängen eller soffan
Drog: Popcorn och chips
Fordon: Hm....vilken som helst. Bara man kommer fram på den
Film: Åh finns så mång ju!!! Wedding Singer, För evigt, American History X. Sedan är Heartbreak Hotel och Walk the line ganska bra tycker jag...just nu i alla fall
Djur: Mamma och pappas lilla Pysen
Affär: Gina Tricot, Vero Moda, H&M, Polarn&Pyret
Serie: CSI, Cityakuten, L-word
Café: Det är nog Atlantis
Skor: Gympa skor
BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Ja allt för ofta
Gnälla: Ja ibland
Skrika: Nej aldrig, men skulle vilja kunna göra det ibland. Jag tror inte jag kan skrika, det bara låser sig om jag skulle prova
Sova: Ja men sover alldeles för dåligt
Drömma mardrömmar: Händer var och varanna natt
Drömma sexdrömmar: O ja!
Försöka vara annorlunda: Nä aldrig
Klä dig i svart: Ja jag har många klädesplagg som är svarta
Ha sex: Med mannen såklart, fast för sällan tycker jag *ler*
Hata folk: Säger nog ofta att jag gör det, fast jag kanske egentligen inte menar det
Lita på folk: Japp
NÄR…
Åt du senast: För ca 10 min. Orkade inte stå emot dotterns pizza som blev kvar förut idag, sorry älskling.
Läste du en bok senast: Flera år sedan
Var du på konsert senast: Inte så länge sedan. I augusti på Lars Winnerbäck
Köpte du något senast: Räknas shopping från nätet? Isåfall var det senast igår
Kysste du någon senast: Hm...det var väl någon gång för några dagar sedan. Min man såklart
Svor du senast: För några timmar sedan, slog i huvudet och då brukar det bli några valser
Sjöng du senast: För 4 timmar sedan. När jag nattade dottern så låg vi och sjöng en liten stund
Klagade du senast: Också för 4 timmar sedan ungefär på min dotter, klagade på att hon hela tiden ska rita på allt och alla
Är det sommar: För mig börjar sommaren runt midsommar
VEM…
Saknar du: Min man just nu, som jobbar. Så saknar jag Pysen
Rörde dig sist: Dottern
Kysste dig sist: Mannen
Gjorde dig riktigt glad senast: Min kompis Maria
Fick du sms från senast: Mannen, som skrev Galning...love you
HAR DU…
För många vänner: Nej, lagom med vänner
Tvångstankar: Kanske små, små, små. Vet inte riktigt vad som klassas som tvångstankar, räknas det att man varje kväll måste ha madrasser och lakan på ett visst sätt annars kan man knappt lägga sig om det inte ligger som det brukar?
Någon annan psykisk sjukdom: Ångest, har haft depression också. Tror den har försvunnit nu
Färgat håret: Ja för flera år sedan
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort!
Bra självförtroende: Nej verkligen inte. Men den ökar faktiskt mer och mer
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Tänker....nej tror faktiskt inte jag har det
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp till min familj
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej
HUR….
Går du: Ostadigt
Fördriver du tiden: Tar hand om dotter och hem. Surfar på nätet
Mycket pengar har du: Vet inte
Tjänar du pengar: -
Ofta diskar du: Nästan varje dag
Ofta städar du: Allt för sällan
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta
Mycket äter du: Oftast så jag blir fet mätt
ÄR DU..
Förstående: Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: Ofta
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: Neeej, vill hellre vara tyst hela dagarna!


FAKTA
Smeknamn: Melle
Födelsedag: 26 december
Bor: skogen
Arbete: jobbar int
FAVORIT…
Färg: svart,röd,blå osv
Plats: Sängen
Drog: cigg
Fordon: volvo o en go epa traktor
Film: im a legend o massa fler
Djur: två kissemissor
Affär: ba nå bra
Serie: simpsons
Café: ingenaing
Skor: convers ♥

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: haha antagligen
Gnälla: joda
Skrika: haha ja
Sova: Ja som en gris
Drömma mardrömmar: Händer väll,fast de e typ kul ibland
Drömma sexdrömmar: haha joda
Försöka vara annorlunda: Näää
Klä dig i svart: joo
Ha sex: med min nöt till pojkvän kanskeeeeeeeeeeeeee
Hata folk: faktiskt
Lita på folk: Japp
NÄR…
Åt du senast: hos fredrik
Läste du en bok senast: var ett tag sen
Var du på konsert senast: minns ej
Köpte du något senast: minns ej
Kysste du någon senast: för nån timme sen
Svor du senast: haha typ nyss
Sjöng du senast: För nå timmar sedan
Klagade du senast: nyss på the sims fan
Är det sommar: då de e sommarlov
VEM…
Saknar du: jaaa fredrik! :(:(
Rörde dig sist: honeyboney
Kysste dig sist: älskling
Gjorde dig riktigt glad senast: älskling
Fick du sms från senast: älskling här me ^^^
HAR DU…
För många vänner: Nej, bara dom bästa
Tvångstankar: jaaa.......
Någon annan psykisk sjukdom: haha typ ångest? xD
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: örona,läpp o tunga
Egen dator: nä
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort!
Bra självförtroende: Nej verkligen inte. Men den ökar faktiskt mer och mer
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Tänker....nej tror faktiskt inte jag har det
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp till min familj
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej
HUR….
Går du: Ostadigt
Fördriver du tiden: Tar hand om dotter och hem. Surfar på nätet
Mycket pengar har du: Vet inte
Tjänar du pengar: -
Ofta diskar du: Nästan varje dag
Ofta städar du: Allt för sällan
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta
Mycket äter du: Oftast så jag blir fet mätt
ÄR DU..
Förstående: Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: Ofta
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: Neeej, vill hellre vara tyst hela dagarna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0