Im back

Nu är jag tillbaks! åå vad glad ni blir!!!
nä, nu ska vi inte överdriva.. Iallafall så har dagarna hos Bea och Ekke varit jätte roliga. Har nog aldrig sett så mycket film på två dagar som jag gjort då. Vi har umgåtts med gulliga små varelser också, och åkt bil osv.
Nu är jag iallfall hemma och det känns suurt. Hatar vindeln, har inte saknat det alls.. Nej nu låter jag bara negativ!

Nån gång här framöver ska jag dra till underara syster Regina! Få träffa världens finaste Issa också! ååh vad jag saknar dom! har dessutom blivit gudmor till lilla ängeln, hur kul som hellst!
Nej nog om det, nu ska jag klicka runt lite och skriva nån himla ansökan till nå jobb till sommarn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0