Livmoderhals cancer



Hemma från en lång dag på skolan, har inte saknat det alls. Är så förbannad på min mobil, den dog igen! Den har bara tvärt sluta starta som den gjorde en gång förut. Dom som uppfann den mobilen borde gå och dränka sig ett tag. Men som tur har man ju reserv mobiler! Men ni får räkna med att det inte lär bli nå mycke av mina egna bilder, eftersom det var min så kallade skitmobil som jag tar alla bilder med..
Har dessutom tagit en livmoderhals cancer spruta idag på skolan! Alla flickor skulle tydligen göra det av någon anledning. Blir att ta två till efter några veckor.

Nog om det, snart drar jag Marre och Vicktoria och svettas på gymmet!
Kommentarer
Postat av: melle

Duktig tjej min flicka:))Love you so muuuutch!!!::::

2012-04-17 @ 16:40:32
URL: http://mhalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0