Min nya idol

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gör uppe nu! klockan är ju för fasen fem på morgonen, och mor min vaknar snart så jag måste gå o sleepa nu annars kommer hon få psyk bryt på lillamellebelle.. :)
Näjj, men seriöst.. Jag har hittat min nya idol, william eller vad han nu heter! Tror det var nått sånt. Har suttit hela kvällen/natten och kollat på hans video inlägg. Haha, asså den grabben är rooolig.
Har faktiskt kollat på sveriges top model också, Nu vet ni det iallafall!
jajaja, nu ska ja sluta skriva och försöka sova. Tur att der fortfarande är lov annars skulle jag nog inte va så glad om jag var tvungen att vakna halv åtttta.

Nej nu sluta jag, gonatt PEAACE!!!! det är väl så man bruka säga nu.. typ
siiiiiiiiiit samma, vet inte vad ja skriv om ens.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0