1 december

 
lite av tattueringen så jädra svårt och vrida på armen man se inte så mycke, men ni får bättre bild på den då den är helt klar :)
 
sitt hemma hos Fredrik och ser på pippi och ba må. Igår skuggade jag min tattoo gjorde fruktansvärt ont, hatade allt och alla den tiden jag hade nålen i min hud.. men snyggt vart de! Å snyggare blire då den ska färgas.
 
23 dagar kvar till så kallade julafton. Ha ingen julkänsla känns inte alls som att det är så nära. 25 dagar tills jag blir 17. Jag skulle ha varit född i januari istället då skulle jag ha blivit 18.. lite beskiven blir man på livet ibland.
 Ikväll har jag ingen aning om vad som kommer att hända, det ser man ju. hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0