11/12

Seg morgon, ville inte kliva upp alls. Men duktig som jag är så gjorde jag det endå!
Igår gick jag runt på stan och kikade lite på vad man kan köpa för julklappar till folke, hittade massa fina saker. Om man endå var rik..
-
Mina dagar hemma är så långtråkiga, jag gör absolut ingenting förutom att gosa med råttorna då, tur man har dom iallfall. Idag ska jag väl städa lite grann, diska en hög med disk som jag inte orkad göra av med. Sen blir det att göra de man alltid gör på veckorna, ingenting alls.. OM inte fredrik kommer ikväll som han brukar göra. Men det ser jag ju! 
Kommentarer
Postat av: Regina

olala snygging!

2012-12-11 @ 13:04:36
Postat av: Mamma

Du är så fin...hur fick du gröna ögon ???

2012-12-12 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0