25/12

 
Har trååkigt, finns ingenting att göra här i umeå. Känner ingen, tycker inte om storstan, trivs bäst på landet, det är där jag känner mig som hemma. På dåligt humör är man på också, folk kan få en att bli förbannad ibland. Bara drygt. Mammii håll på och tattuera sig själv, snart är det reginas tur sedan min! Hon ska fixa till tattueringen jag har på bröste och sen typ göra en liten fin tattuering på högra handleden. Ni får se sen hur det blev :) 
-
ungefär 4 timmar kvar tills man blir 17år och bror min 19.. blir så arg att jag inte är född i januari.
puss
Kommentarer
Postat av: Regina

andas melissa andas, du är alltid sur..... Var glad nu. Aldrig mer sur bara onödigt.

2012-12-27 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0