dag 1

 
En bild på mig + 10 fakta om mig.
 
1. Jag hatar vintern mer än allt annat, är rädd för att halka ihjäl mig..
2. Jag sitter oftast och funderar och grubblar om en massa konstiga saker.
3. Råttor har bara så där plötsligt börja betyda hur mycket som hellst för mig.
4. Min kärlek till Fredrik är enorm.
5. Jag hatar att plugga, hatar att inte förstå det man håll på med.
6. Jag ångrar att jag inte kämpade mer med att skaffa epa. 
7. Världens finaste familj har Fredrik, Man känner sig verkligen hemma hos dom.
8. Om jag inte hade råttorna hemma i lägenheten skulle jag ha ruttnat bort för länge sen.
9. Jag hatar att jag är född i december och inte januari.. isf skulle jag ha blivit 18....
10. Jag älskar baban pizza med nötter på ♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0