Dag 4

 
Mina mål/drömmar/önskningar.
 
Jag har väldigt mycket drömmar och önskningar som virvlar runt i mitt huvud dagligen. Det är väl ganska många som har samma drömmar, men mina kanske betyder lite mer för mig. Jag har en dröm om att flytta låångt bort från sverige, det skulle vara till America eller Spanien, det är en önskan jag alltid kommer att ha. Vem vet? Kanske det blir så att jag flyttar dit en vacker dag.
-
Jag vill ha ett stoort fint hus med en stor gård, där vill jag ha ett fint stall där mina två hästar bor. Jag vill ha två underbara hundar, en doberman och en golden retriver. Jag vill ha mina barn som jag redan vet vad som ska heta. Jag vill ha en man som älskar mig utav hela sitt hjärta, och jag vill leva lycklig i hela mitt liv. Mina mål här i livet.. jag ska klara av skolan, ska kämpa dag ut och dag in. Ska klara av gymnasiet och sedan plugga vidare och bli någonting jag vill. Jag ska klara av livet, ska aldrig ge upp. Leva dagen som om det vore den sista varje dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0