Her upp min önskelista igeen


Jag passar på att göra ett inlägg där jag har hett in de som jag just nu kommer ihåg att visa till er (speciellt mina nära och kära) detta är då det jag önskar mig mig till jul/födelsedag :) :) 
 
 
Lisa superstretch jeans 299:- gina tricot        
                                  
 
Kristen zip jeans 499:- gina tricot

 
        Kitty Shirt 299:- Gina tricot                       
          
 
 
           Pheobe jacket 299:-  Gina tricot

 
 
 
Kenza top 149:- Gina tricot   
                                  
 
Cristina Augilera by night edp 30ml 299:- Åhlens
 

Britney spears midnight fantasy edt 30ml 299:- Åhlens     
 
 
 Anne knitted cardigan 499:- Gina tricot
 
                           Tandsmycke
 
 
Spike handchain 129:- Gina tricot    
                       
 
 
 Cross to nose earring 79:- Gina tricot
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Regina

alltså ska den dära sista bilden vara en grej som man stoppar i näsan o sen hänger de nå metall på kinden till örat!?!? :O

Svar: HAHA jaa vet inte :o ?? äre säkert... jag trodde de var sån där ör sak..
.

2012-12-03 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0