tog denna från idas blogg höhöhö

Jag har insett att min senaste kyss: ingenaning vad man ska säga om de
Jag pratar: mycke då ja e på bra humör
Kärlek är: skit! :D nämen, de är väl egenlitgen helt dunderunderbart men samtidigt äre så jäkla hemskt så man vill hänga sig då och då.
När jag borstar tänderna: Så dräggla ja typ....
När jag lagar mat:  Blir maten alltid lyckad, mäster kocken här u know ;);)
Jag är rädd för:  att få uppleva sorgen igen, mörker, äckliga gubbar  xD
Den värsta känslan är: då man förlorar allt man bryr sig om.
Den bästa känslan är: då allting känns bra, då man kan säga att man mår bra utan att behöva ljuga. Då man har så otroligt roligt.
Jag är bäst på: allt! näämen, de ja är bäst på är att.. visa känslor? typ. och vara klumpig :)
Jag är sämst på: ingenting, jag är bäst på allt seeatttt
Om jag var ett djur skulle jag vara:  sengångare föfan
Min mobiltelefon är: bög
När jag vaknar på morgonen: så sover ja lite till
Just nu tänker jag på att: min hosta borde hålla käften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0