Finland

 
Sorry för världens sämsta upptadering! Har verkligen inte haft tid att blogga och har knappt haft tillgång till en dator som funkar hyffsat bra förns nu! Just nu är jag i Finland, Har varit här i en vecka snart. Tar hand om systers barn då dom jobbar. Saknar hem vill hem och vara med älskling och inte springa efter små barn. Men hem ska jag i morgon! :) Snart är sommaren slut typ.. och jag får panik. Vill inte börja i en ny skola som är helt främmande för mig. Näe, ska inte tänka på det nu annars palla jag inte trycket. Nu måste jag springa iväg Samuel skriker att han svettas hela tiden så jag måste väl se efter vad han håller på med. Pusshej finisar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0