Im so sorry becuse jag inte har några bilder att visa er mina kära


Tjenare flickor och pojkar!
länge sen det var jag skrev hej, åå det kändes bra! Jag har bara två skol uppgifter kvar att göra! Det känns så jäädra bra!! Det är ett hk prov och rest i svenskan sen har jag kirrat det, kan även få VG i musik om jag gör en liten uppgift som jag tror nog att jag ska göra.

Just nu kan inte livet vara bättre känner jag. Alltning rullar på åt rätt håll, å vad jag är glad! Måste hitta en skolavslutnings klänning, har inte gjort det än, paniiken stiger! Dessutom måste jag klippa mitt håår! :( vill intööö, det som har blivit så långt. Men det känns som sandpapper och topparna ser cp ut.. så jag måste nog göra det.
Nog om onödigt vetande, nu ska jag börja fixa mig lite och dra ut! Ledig i morgon, sköönt! Pusssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0