kyckling


Går kvällen blev ASUM! Vi hade det hur skojj som hellst! hahah, Jag och Arvidsson hade lurat sanna hela går dagen att vi skulle köpa fyra hönor till henne, och att vi skulle hämta dom samma dag som hon fyllde år. Och det dumma var att hon trodde det också! Fast.. jaa, vi hade faktiskt tänkt köpa två riktiga till henne.. Men he sket se. Så vi skulle bara skojjjas lite så måla ägg så att dom såg ut som hönor eller nånting. Sen så la vi dom i en låda där vi gjorde luft hål så att de skulle se ut som att det var på riktigt. HAHAHA ååå jag har nog aldrig skrattat så mycket då jag såg hennes min hon höll på o döö då hon såg lådan. Ågud.. Nä nu svamlar jag bara, Idag blev det att stanna hemma. Sjuk fortfarande.. Har nå himla cp i näsan också, det kittlas hela tiden och det känns som att ja ska nysa men det gör jag inte.. irriterande..Nu blev det ett ganska så ointressant inlägg, yeey! skit samma! taggad tills i morgon, ikväll blir det att dra på tomas kansjeee.

Hujhuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0