Det går bra nu


Det är hur skönt som hellst att äntligen få vara här och slippa sverige ett tag!
Går kvällen blev att basta bastu och bara ha det myspys! Idag har vi sprungit runt i affärer och kollat på djur på djur magazinet med barnen. Dom är helt galna, fattar inte hur Ramona orkar med dom ibland! Båda springer åt olika håll och man kan knappt få fast dom.. Men dom är underbara endå!
-
Jag har fastat för råttor på tal om ingenting. Jag vill så jäkla mycket ha en råtta eller två! Fatta så kul man skulle kunna ha med dom! Man skulle kunna reta Regina och trycka upp dom i hennes fejjs! :):) det skulle hon nog älska! Nog om det. Alldeles strax ska Melina och Samuel gå och lägga sig, då ska vi snör på en film och ha det mys. Hörs i morgon!
Kommentarer
Postat av: Regina

hahahah jag tänkte där, är du duuuum eller?! jag kommer att döda dig. Råttor är det värsta jag veeet!

2012-05-16 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0