Varning för damp melle


Är så fruktansvärt jävlacpless på folk. Ååå, Jag förstår inte hur folk kan tänka sig och komma och förstöra för en människa, mitt i allt då man verkligen känner att, ''jaa, nu känns det här bra igen, nu kommer det att bli bra'' Så ska det självklart vara någon som ska öppna sin lillakäft och försöka förstöra. Det är JAG som vet när jag mår som bäst, det är JAG som vet hur jag vill ha mitt liv. Det ni tror att ni gör rätt för mig är fan i mig inte rätt. Förlåt, men seriöst låt mig vara, mina val jag gör hur fan jag vill och skiter fullständigt i vad ni tycker och tänker. Ni vet ingenting om mitt liv och ni ska inte komma här och förstöra. Så snälla var glad för min skull om jag skulle kunna bli lika glad som jag var förut och sluta lägga er i och låt mig sköta mitt. tack och hej nu är jag lesss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0