20/11

 
 
han har väldigt svårt och vara still
 
Ser ni min fina nya header? ;) Lisa har gjort den till mig, stort tack till henne! Nu blev min blogg inte liks trist och tråkig som den varit länge nu. Hon ska dessutom fixa designen och en massa. Så det ska bli spännande hur det kommer bli, jag själv har ingen aning. 
-
Ville absolut inte vakna idag så det gjorde jag inte heller, och som vanligt så försov jag mig och missade bilden. Jag måste seriöst ta och skärpa mig.. det här går inte längre. Mamma borde vara här och dra upp mig ur sängen då jag inte vill. Men nu är det bara jag och mina råttor i lägenheten.
På tal om råttor, så har alla flickor fått hoppa in i samma bur nu. Vart lite bråk först men det varade inte länge och nu ligg alla i hängmattan och har det myys. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0