21/11

 
Värt och fara till skolan då lärarn var sjuk, jag som låg där i sängen och tyckte att det var så jobbigt att kliva upp. Jag kunde ha fått sovmorgon.. menmen, igår insåg jag att jag inget liv har. Satt där i min lilla fyrkant till lägenhet med alla min råttor och lyssnade på musik, sjöng med lite och stirrade på väggen typ.. tvn har också slutat funka på nått konstigt sätt och jag hittar inte tv dosan hur mycket jag än försöker leta. verkligen olyckligt..

Och vad ska man göra idag då? ingenting alls typ. bye
Kommentarer
Postat av: mamma

Min lilla älskling!!!
Hoppas du får en bättre och lite gladare dag i dag!!! Kom i håg att mamma tänker på dej varje dag...jag finns till för dej ..Alltid..mitt lilla hjärta <

2012-11-23 @ 07:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0