Jul/födelsedag

 


Jag passar på att göra ett inlägg där jag har hett in de som jag just nu kommer ihåg att visa till er (speciellt mina nära och kära) detta är då det jag önskar mig mig till jul/födelsedag :) :) 
 
 
Lisa superstretch jeans 299:- gina tricot                                           
Kristen zip jeans 499:- gina tricot
        Kitty Shirt 299:- Gina tricot                                  
 
           Pheobe jacket 299:-  Gina tricot
 
 
Kenza top 149:- Gina tricot                                      
Cristina Augilera by night edp 30ml 299:- Åhlens

Britney spears midnight fantasy edt 30ml 299:- Åhlens     
 
 Anne knitted cardigan 499:- Gina tricot
                           Tandsmycke
 
 
Spike handchain 129:- Gina tricot                            
 
 Cross to nose earring 79:- Gina tricot
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Sannisen i Göte

cristina augilera är cp go!

2012-11-22 @ 14:44:52
Postat av: Anonym

åh tandsmycke är sjukt snyggt men galet dyrt.. jag kollade upp vad det skulle kosta och då skulle självaste smycket kosta 250 kr och så att dom sätter fast det går på nästan 800 kr.....:o

Svar: nej men ååå :( då måste ja bli typ milljonär innan ja kan skaffa de ;/
.

2012-11-23 @ 11:53:31
Postat av: elina

oj inte meningen att va anonym, det var jag som skrev om tandsmycket ^^

2012-11-23 @ 11:54:05
URL: http://eelinajonnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0