lite panik

sakna min lillebror litte
 
Nu är jag äntligen på lite bättre humör. Kanske för att jag har slutat.. Sitter kvar en liten stund i skolan för att kunna utnyttja den dator tid jag får, eftersom hemma i lägenheten har jag ingen internet, och det suger.. 
-
Känner lite panik över skolan just nu, har en massa skit som jag måste göra. engelska redovisning på onsdag, nå himla samhälls skit, och nå himla engelska bok som man ska ha halft läst ut.. på fredag är det nå himla bildanalys på bilden som ska lämnas in, och jag som är lite sär är det här panik.. Nämen, nu ska vi tänka possitivt det här kom gå skit bra! typ..
-
Nämen nu ska jag hem till bebbarna och rengöra burar och gosa, och äta typ korv.. eller nudlar. Mitt kylskåp är tomt och jag är fattig :( livet går under, hujj
Kommentarer
Postat av: ida

du ska plugga! nu näru ändå inte har nå internet så äre ju lika bra :)

Svar: haha joo sant men ja e ju så trög endå då ja plugga :o
.

2012-11-19 @ 16:33:55
URL: http://evildeeds.blogg.se
Postat av: Elina

Älskar ditt hår! om jag hade haft sånt hår skulle jag slippa peruker och hårförlängningar :)

Svar: haha aaw ^^tyck ditt hår e fint också hörru!
.

2012-11-23 @ 11:54:42
URL: http://eelinajonnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0