Mosters lilla pärla

 
har nyss vaknat, passar Isadora så att Regina och Micke får sova ut. 
Hon är så underbaar! Jag drömde världens tråkigaste dröm inatt, verkligen en sån dröm man inte vill drömma om.. Idag vet jag inte vad som händer, det ser man ju :)
Imorgon däremot så ska jag hämta mina saknade flickor Charlie och Alice från fredrik + att jag ska hämta tre till tjejer som jag ska få utav en kompis från bjurholm. Så det ska bli skit roligt1 :)
-
Det var en som kommenterade på bloggen att jag ska lägga ut en bättre bild på min tattuering. 
Jag ska göra det NÄR den är klar. För just nu är det bara som ritat upp mönstret. Vid slutet av denna månad så ska jag färga och skugga den. Då ska ni får se en bättre bild hur den blev! :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0