Underbara vän

 
Kännt denna tjej sen jag börja i 3an. Sen den dagen så har det alltid varit hon och jag. Vet inte vart jag ska börja.. men jag minns då jag var så blyg och ensam då jag började i den nya ''hemska'' skolan. haha, jag var så mobbad så det enda stället jag var på var brevid ett träd som jag gick runt runt omkring. Egentligen fattar jag inte varför jag gjorde det, men jag var väl lite säär.. Men då kom ju såklart min räddande ängel Sanna och frågade snällt om jag ville leka men hon, och så klart att jag ville det. Så efter den dagen är det vi, vi mot resten.
-
Vi har alltid stått upp för varandra. Hjälpt varandra upp när vi fallit ner. Vi har till och med hatat varandra och aldrig velat se varandra nå mer. Men på nått konstigt sätt så sitter vi där igen, fast klistrade och vill aldrig släppa taget om varandra. Ojj, vad vi ha gått igenom mycket, så otroligt roligt vi haft helt sjukt. 
När vi red med hästarna i skogen, då du fick damp på Runita och slängde en ring på hon. Då hon sprang iväg och vi stod där och svärde. Då vi red tillbaks med Appe och höll på och ramla av flera gånger pga den där jäkla getingen som aldrig lät oss vara. Då vi körde lilla kicki och hade det hur kul som hellst, satt och skratta och sjöng hela vägen. Och då vagnen tillslut gick sönder..
-
Jag är så glad att jag träffat dig min lilla konstiga filur till vän. Finns inte ord hur mycket du betyder för mig,
älskar dig enormt! Vi har alltid hållit ihop och det ska vi alltid göra bästavän.♥
Kommentarer
Postat av: Arvidsson

Melle, du anar inte hur glad jag blev av att läsa det här, du är verkligen en sann vän och min syster. Du ställer alltid upp för mig och ställer upp för dig. Kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder, allt vi har gått igenom skulle vi kunna skriva en bok om. Du är en underbar person och finns för dig oavsett vad! älskar dig gumman <3

2012-11-28 @ 10:34:04
URL: http://www.makeitrealbitch.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0