You make me so happy

 
aja, orka inte ha längre blogg paus :) 
Dom här dagarna har verkligen varit jobbig.. tur att man har en fin pojkvän som kom igår och fick mig på andra tankar. Sitt kvar på skolan och letar efter en massa roliga söta saker man kan köpa till bebbarna, åå om man endå var milljonär typ.. 
-
Idag så la jag märkte till att min fina cykel var stulen.. vilken idiot som ska ta andras saker. Då är det bara att börja gå och vara livrädd för att halka ihjäl sig.. Längtar tills denna vecka är slut, då ska jag till min kärlek och ba måå. Tänker inte angagera mig på nånting annat än bara han och mig själv. så det taggar viii. Alldeles strax ska jag börja dra mig hemmåt och ta hand om råttor och mig själv, hujj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0