15/10


 
Tog bussen från älskling i morse. Jag drömde världens äckligaste mardröm inatt jag höll på o dö seriöst. När jag vaknade mitt i natten så var det kol svart och jag var livrädd.. tur man hade fredrik brevid sig så man kunde iallfall krypa tätt intill honom så kände man sig lite tryggare iallfall. 
 -
Just nu sitt jag på matten, jag är suuuper trött och hungrig. Har fått hem min underbara cykel från sundö igår kväll. Mamma och sg for upp med den till lycksele för att jag ska ta mig fram snabbare, härligt!
Nä nu ska jag försöka hänga med på lektionen och sen köpa nått från fiket. bye
Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en fin dag!!! När har du tid och berätta drömmen för mej??
LOVE YOU!!!!

2012-10-15 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0