But baby i tell ya, my heart was freaking out when i held ya

 
Helgen har varit bara bra. Lite tråkigt att helgerna ska gå så fort och veckorna så segt.. I morgon blir det att ta en tid hos sjukan och kolla upp mitt cp knä, orka inte ha kvar det nå mer.. tror jag ska kapa av det helt och hållet! Just nu sitt jag och lyssnar på underbara Moa Lignells låt Since The Day jag har blivit förälskad i låten,helt gäälet. 
-
Har suttit och funderat på alla underbara minnen man har delat med sina vänner och sin älskade pojkvän. Att människor kan betyda så mycket för en. Jag önskar att man kunde spola tillbaks två år då man var 14år nykär och var med sin bästaväm varje dag. Hade det så sjukt kul, hade inga bekymmer men levde bara livet helt enkelt. Men jag har ingenting att klaga om nu heller! Jag är har ju min bara min finaste pojke fortfarande och mina vänner finns också där. Bara lite synd att man knappt träffar dom nå mer.. 
Kommentarer
Postat av: ida

hallå vi måste ses på riktigt snart.

2012-10-01 @ 13:15:57
URL: http://evildeeds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0