Svar på frågestund del 1

Vad tycker du om för glass?

Jag älskar alla glassar förutom dom som har strutar, men min absoluta favorit är nog magnum!

 

 Vad luktar illa?

öhm.. äckliga fisar  och rapar.. sopor och skit :)

 

 Vad gillar du med skolan?

Med den här skolan som jag går nu på.. det är nog att få rita och skapa saker oftare än vad man fick förut!

 

 Har du lika tråkigt som jag?

njaa, jag tror nog att jag har lite tråkigare ;)

 

 Vad tänker du på just nu?

Jag funderar på vad det är för mat idag på skolan..

 

 Sover du Gott på kvällarna?

Njaa, inte här i lycksele iaf. Då har jag två katter som springer runt och drygar hela tinden.

 

 Snusar du?

Nää, men jag gjorde de ett tag förut.

 

 Vill lilla Melle gifta sig?

Jajjamen! det vill jag!

 

 Haru åkt utomlands?

Ja det har jag! Har varit i turkiet två gånger och sen har jag bott i spanien. Åså äre väl finland fast de kan man ju inte kalla utomlands precis :p

 

 Hur mår du?

Jag mår bra!

 

 Vågar du bajsa på en offentlig toalett?

joo, bara den inte e allt för dyngi.

 

 Vilken är världens mest störiga låt?

haha, den där låten ''vill du ligga med mig då''

 

 Vad har du i ditt kylskåp?

Korv,ost,smör,ketchup,mjölk,cola och köttbuljong

 

 Hejar du på Finland i hockey?

njaaa, allstå ja tror det 

 

 Tycker du att du är ''kungen''?

jag tycker inte jag vet ;)

 

 Är det sant att ditt IQ ligger på 35?

Hahaha, de gör den säkert1

 

Vill du bli fjortis senare i livet?

Jomen självklart! de är ju min högsta önskan!

 

Vad är det drygaste du vet?

Folk som går till skolan med lösögonfransar! :p  haha njaa, men äckliga människor som är helt cp i huve :)

 

Om du fick råna biltema utan att åka fast, skulle du göra det då?

haha, antagligen!

 

var är du nu?

Skolan

 

Lakrits eller choklad?

Lakrits!

 

Barndomsidol?

hah, britney spears

 

Vilken tid gick du upp idag?

07:00

 

Vad ska du göra i helgen?

Helgen har ju som sagt varit redan, men i helgen var jag med fredrik.

 

Hur brukar du ta dig fram?

Jag rullar

 

När kräktes du senast?

uhm.. vet inte

 

Din favorit låt just nu?

Vet intee har ingen favorit just nu men dom här e bra iaf. Baby Do You Love MeWTF! – Da BopLove ItDär jag hänger min hatt ,Lyckligare nu ,One Last Time

 

 Var fick du dina senaste pengar ifrån?

Min mammii

 

Har du sovit i din egen säng inatt?

jååå

 

Det roligaste i ditt liv på länge?

Alltså jag vet inte, den roligaste personen i mitt liv är fredrik iaf.. (A)

 

Vad är gud?

Nått som jag tror på

 

Senaste alkoholintag?

Förra helgen

 

Vad tycker du om sex före äktenskap?

lätt dom knull

 

Har du haft mörkt hår?

Jo helt kolsvart

 

Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?

vit

 

Det starkaste du druckit?

ööö hb? xD

 

Vad såg du senast på tv?

Dexter

 

Vad ska du göra idag?

Gå skola, städa städa städa

 

Är du morgonpigg?

Nej verkligen inte

 

Vad är du beroende av?

Cigg, lakrits

 

Vem snackade du senast med?

Sillaan

 


Försökte svara på frågorna så gott jag kunde, ni får resten utav frågorna i morgon! :) 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0