Svar på frågestund del 2

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?

Njaa, ibland beror på vem det är till oxå :)

 

Vad luktar gott?

Parfym, mat och fredrik

 

Har du borstat tänderna idag?

japp!

 

Vad är du snabb på?

Skriva på datorn, laga mat,  skriva sms? :p

 

Har du rökt cigaretter?

Ja

 

Har du rökt vattenpipa?

Ja, de e as kul

 

Har du rökt cigarill/cigarr?

jo

 

Har du rökt pipa?

jo

 

Har du snusat?

aaaa

 

Har du tuggat tuggtobak?

näää

 

Har du testat droger? (vilka?) 

näää

 

Har du varit beroende av droger?

näää

 

Har du pallat frukt?

jo då man va liten

 

Har du snattat för mindre än 100kr?

Jo ha ja säkert nån gång

 

Har du snattat för mer än 100kr?

vet inte, tro de

 

Har du  snott från familjen?

jo

Har du snott från vänner?

jo,fast då var man liten och tog typ min häst tidningar 

 

Har du rånat någon/några?

KLART JA HAA

 

Har du rånat en butik/affär?

JODA

 

Har du rånat bank/värdetransport?

JOHODAA

 

Hur kommer det sig att vissa personer kallar dig för Mepisa?

haha kul bea.. 

 

Är skolan i lycksele bra?

jo nog är den det.

 

Vilka/vem kan du prata om ALLT?

Bea & ida

 

Vad vill du jobba med sen?

Vet inte, kanske fotograf eller nått med konst.

 

Vart har du tänkt flytta när du går ut skolan?

så långt har jag inte tänkt än :) 

 

Bo i hus eller lägenhet?

Om man bor själv som jag så äre ju lägenhet, med famlijen äre ju hus, Fast då ja blivit äldre så blir det antagligen hus.

 

Kommer du skaffa häst/hästar senare i livet?

Aaa, det är en dröm som jag alltid haft!

 

Om en kille skulle ge dig blommor, vilken sorts blomma skulle du vilja få?

rosor

 

Vad tycker du om samkönade äktenskap?

Så jävla äckligt.. det är meningen att det ska vara pojke flicka inget annat. 

 

När du blir 18 och kan rösta, vilket parti kommer du lägga din röst på då?

Ingen aning faktiskt

 

Är du nöjd med hur ditt liv ser ut nu? Om inte, vad skulle du vilja ändra på?

Mjaa hyffsat nöjd, amen typ att allt e bra hela tiden :)

 

Vad brukar du göra på din fritid?

Vara med Fredrik och vara med mina kompisar typ

 

Saknar du att gå på renforsskolan?

jaaa, jag saknar mina fina lärare och mina vänner :(

 

Är du nöjd med ditt gymnasieval?

Först ville jag bort direkt, men nu så är det rätt ok!

 

Vad hände med att du skulle bli veterinär lilla Mepisa?

Jag hade inte tillräckligt med poäng för att ta mig in tror jag + att man måste vara MVG barn 

 

Vad tyck du om jag?

Du e så go obamaaa!

 

Är det fint väder där du är just nu?

nääää

 

Din favoritmat?

Kina mat typ

 

Favoritfärg?

rött,blå,orange,rosa,svart?:p

 

Älskar du fredrik mer än mig???

njaaaa, ni ligger på samma nivå (A)

 

Varför är du så jävla snygg?

Du kan va snygg

 

Varför bor du i lycksele och inte vännäs?

Jag går skola i lycksele daaaaaaahhhhhh, nämen :)

 

längd/vikt?

3 meter o 300 kg

 

naturliga hårfärg?

råttfärgat

 

NÄR SKA VI FÖRTÄRA ALKOHOL?

jag ska bli nykterist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0