13/4

hallå! det var ett tag sen sist jag bloggade, så nu kan det vara dags och skriva lite.
Har inte hänt så mycket dock.. snart kommer jag få jobb iallfall så det är jag super taggad på! ska på ett möte nästa vecka för att prata om det så vi får se hur det blir!
 
Idag ska jag fixa till i rummet har en massa böcker som ligger här och där och en massa andra saker. Igår var vi och tömde saker från mitt gamla rum hos sven gunnar så det är det jag ska göra idag. + städa mina gnagares burar och ge lite kärlek till dom.
 
Som vissa kanske sett har jag skaffat en bloppis blogg där jag kommer sälja allt möjligt! så kika gärna in där!
 
www.mellesbloppis.blogg.se
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0