23/4

 
Inatt insåg jag varför spindlar är dom mest läskigaste varelserna som existerar.. låg och spelade på mobilen och kände att nånting var på min arm, jag lös med mobilen på armen och där var han. STOR som bara den och svart! Har nog aldrig reagera så fort i hela mitt liv. Slängde mobilen börja hoppa omkring och rusa till köket.. hade typ hjärtklappningar i flera timmar. Han fick iallafall hamna i toaletten för jag vill inte sova med en spindel. Var väldigt svårt att somna med tanken på att det kan finnas fler feta spindlar som vill mig nått ont. Men jag somna iallfall men inte blev det bättre, självklart ska man drömma om spindlar också!
 
aja, jag lever iallfall än så länge, förutom att det känns att det kryllar av spindlar på en hela tiden. Men nu har ni fått höra min skräckfilm som gick inatt. Nu efter detta inlägg ska jag kliva upp och säga hej till micke och regina. Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på men det ser vi ju! alla är så seg för alla är förkylda som bara den.. lär också blii jätte sjuk. Så det blir nog en lugn dag idag. ha det bäst! xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0