25/4

 
I morgon ska man ta 10 bussen hem från haparanda, 7 dryga timmar ska man sitta där.. Hoppas jag blir jätte trött och sover hela vägen hem. Har jätte mycket att göra då jag kommer hem.
 
Ska på möte för att fixa ett jobb till mig, sen på ett annat möte. Sen så ska jag hämta en ny bur till råttorna som jag ska få inreda med massa IKEA saker jag köpt härifrån! Sen så ska en hund uppfödare ringa mig i morgon som föder upp chinese crested dog som jag gått och förälskat mig i. Sen är det massa människor som ska komma och göra affärer med mig och köpa loppis grejjer jag lagt ut ;) och sist men inte minst ska jag träffa en tjej som har två chinese crested hundar som jag troligtvis ska bli dagmatte till! Så lite har man iallfall att göra då man kommer hem, känns bra det.
 
Snart är det väl valborg?? måste väl planera om jag ska hitta på nått då eller bara vara hemma och ta det lungt för en gångsskull.. vi ser väl.
 
Nu ska jag iallfall he på skräckisen mama och se ifall jag skiter på mig :) natti
Kommentarer
Postat av: beabus

du kan vara med mig på valborg :D <3

Svar: vad ska du göra då?:D<3
.

2013-04-26 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0