27/8

En stor och en liten melle
 
Hallå världen! här sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig halv 10 så att vi kan komma oss iväg till bion. Blir att se filmen mortal instruments: stad av skoggor. Med regina, simon och micke. Får hoppas på att den är bra! Annars har man ju börjat skolan och det går jätte bra där, verkligen den perfekta linjen för mig helt underbart! :)
Annars äger livet just nu rätt så mycket, håller på att leta efter hund då jag har bestämt mig att skaffa en omplacerings hund istället för en valp. Jag kommer inte ha tiden som man behöver för en valp så valpen får komma lite senare i mitt liv. Men en vuxen hund kommer det gå lite lättare, före första så kommer jag kunna ta med hunden lite då och då till skolan vilket är skönt och så är ju mamma hemma om dagarna så det blir asum! Ha de gött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0