100 frågor

bara för att jag har haft fullt upp hela dagen med flytt och inte har något speciellt att säga så kör vi på 100 frågor.
 
 
1. Hur gammal är du om fem år? -  23 typ
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - min familj
3. Hur lång är du? - 168
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - the perks of being a wallflower 
5. Vem ringde du senast? - sebbe
6. Vem ringde dig senast? - vet ej
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? '' hej har du en cigg att låna ut?:) ''
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror på vem
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
10. När såg du senast din mamma? - för ett tag sedan
11. Vilken ögonfärg har du? - blå
12. När vaknade du i dag? - halv 12
13. Vilken är din favoritjulsång? - vet ej
14. Vilken är din favoritplats? - hemma, eller hos mina vänner 
15. Vilken plats föredrar du minst? - vet ej
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - inte iallfall i sverige
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - gamla gubbar och kärringar..... :p
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? -  när jag, mamma och regina var på väg hem 
19. Hur stor är din säng? - tillräckligt
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar fast den försvinner snart :(((
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - trosor o t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 just nu 
23. Hur många landskap har du bott i? - 2
24. Vilka städer har du bott i? - så många
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - beror på vad de e för årstid
26. Är du social? - joda om ja känner för det så!
27. Vilken är din favoritglass? - magnum
28. Vilken är din favoritefterrätt? - nå gött
29. Tycker du om kinamat? - jööö
30. Tycker du om kaffe? - ibland
31. Vad dricker du till frukost? - de som finns
32. Sover du på någon särskild sida? - mage
33. Kan du spela poker? -haha nää
34. Tycker du om att mysa/kela? - helt underbart
35. Är du en beroendemänniska? - jo de är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - yes, min bror
37. Vill du ha barn? - ja
38. Kan du några andra språk än svenska? - finska, engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - jo
40. Föredrar du havet eller en pool? - havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? - nöjen,mat,cigg
42. Äger du dyrbara smycken? - nja
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - vet ej
44. Kan du rulla med tungan? - öhm
45. Vem är den roligaste människan du känner? - erica 
46. Sover du med gosedjur? - inte just nu fast min fina 3an bruka annars allti va nånstans i sägen höhöhö ;);)
47. Vad har du för ringsignal? - nå skit
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - jorå
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - lampa
50. Flirtar du mycket? - om ja känn före 
51. Kan du byta olja på bilen? - jo
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - nej 
53. Vilken var den senaste boken du läste? - minns ej
54. Läser du dagstidningen? - nej de gör ja inte
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - vecko revyn
56. Dansar du i bilen? - haha jo då man e på cphumör
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - rixfm
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? - mellööö
59. När var du i kyrkan senast? - då jag och fredrik var törstiga och drack vatten ur en slang.. haha
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - Lotta
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - 3 nätter
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? - henke typ 
63. Vad lyssnar du på just nu? - inge
64. Har du varit med i tidningen? - jepp
65. Vad är det konstigaste du ätit? - älg tunga.. bara äckligt då man tänk på att min tunga känn en annan tunga och jag tuggar på de.. huvva
66. Vem såg dig naken senast? - fredrik vare nog
67. Vad är det för färg på din tandborste? - rosa
68. Hur imponerar man på dig? - trevlig inte va som alla andra, visa respekt mot andra och en maaassa annat. 
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ida, regina, mamma
70. Har du någon piercing? vänster öra 10mm höger öra 3 mm och en massa ''vanliga'' hål i örona. tungan
71. Din största vinst? - mig själv dah neee mina råttor:]
72. Civilstånd? - singel, men endå inte helt singel kanske
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - facebook,bdb,blogg
74. Är du glad nu? - joda
75. Ångrar du någonting du gjort? - oja
76. Hur gammal är din pappa? - 48 eller nått
77. Vilket är ditt drömjobb? - jobba som veterinär i afrika typ
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? - fara utomlands med dom bästa
79. Vad har du haft för husdjur? - häst,hund,katt,hamster,kanin,fisk och nu råtta
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? -
1. jag har varit psykiskt deprimerad
2. jag har typ ADHD eller nått liknande, ska kolla upp det.
3. jag är väldigt svartsjuk haha
81. Svär du ofta? - jo tyvärr
82. Sverige när det är som bäst? - sol, sommar, öl, bra musik, kärlek och vänner.
83. Kan du åka slalom? - yes
84. Vad har du ätit i dag? - hamburgare
85. Vad har du för utbildning? - Grundskola och hoppade av estet och ska troligtvis börja på forslunda
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - vet ej inget 
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? -  allt.
88. Vilken är din bästa egenskap? - är possetiv, kan få folk o skratta höhö, är en vän man kan lita på, sviker aldrig mina närmste. 
89. Vilken är din sämsta egenskap? - blir lätt irriterad, kan få black out och slå till vem som hellst. dömmer folk även fast ja inte känner dom, fast jag vet dirket om jag gillar en person eller inte, och jag har oftast rätt om dom seatttttt :) hiihiii
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? - ingen aning
91. Saknar du något? - jo
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? - njaa inte min iaf
93. Vad gör dig ledsen? - folk som sårar och sviket en. kärlek 
94. Vad gör dig glad? - min familj, vänner och råtterna
95. Har du varit gift eller förlovad? - nope
96. Vad ska du göra i helgen? - ska vara med henke och kanske erica
97. Vad är det knasigaste du gjort? - finns så mycket
98. Vad har du för mobil? - en gamm mobil, men imorgon/idag ska jag köpa en HTC sense för en billig slant, vet ej om dom är bra eller inte men endå bättre än den ja ha nu.
99. Vem är din förebild? - utseende mässigt min kusin, annars äre nog regina
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - kolla fb sen sova 

 

 

 

 

 

 

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0