21/2

 
Ber om ursäkt för att jag är välrdens sämsta på att upptadera. Har inte haft nånting speciellt att skriva om och bara varit allmänt seg. Kan ju berätta lite kort om dom här dagarna. 
 
Lördag - for jag till Erica och var med hon och Persson, pratade skit och for till en liten fest och sa hej och hejdå sedan var jag och erica uppe och dryga hela natten och skypa med roligt folk.
Söndag - Var jag fortfarande hos Erica, trötta som nå psyk, hälsa på hos mattias och där var det lite folk som man umgicks med. Vi satt uppe hela natten igen.
Måndag - Orkade inte fara hem så jag stannade ännu en natt. Umgicks med Matte, sebbe och några fler och Erica bjöd på pizza, senare tog jag, erica och jimponken hål i ögonbryne och mådde gött. 
Onsdag - Gjorde jag inte ett skit kom hem och såg på film med bror och myste med rådisarna.
Idag - Har jag sett två filmer gosat med råttor matat råttor och blivit bjuden på mat hos syster, nu ska familjen slänga sig framför soffan och se en familjefilm typ, sen blir det att stanna över hos henne också.
 
inser vilket liv jag har.. hemskt
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0