döden lura sig bakom varje hörn

 
Förstår inte vad jag håller på med.. vad gör jag uppe nu!? jag har vänt på dynget det suger..
Måste sluta med detta.Saknar mina fina syskon som är i finland, har bara min dryga bror här, fast de e väl bra. Ska sova efter detta inlägg, iallafall försöka!
-
Inatt har jag kikat runt på internet lite, hamna på en blogg som handla om en tjej som mist sin syster, så hemskt.. Jag skulle aldrig klara av det, skulle seriöst . Vill inte ens tänka tanken på att man kan förlora sina nära och kära vilken sekund som hellst, man vet aldrig.. döden lurar sig alltid bakom varje hörn. Man ska vara rädd om dom, för vem vet, en dag kanske dom är borta? huvvaligen, nu ska jag inte tänka på det nå mer. Är glad att mina kära lever iallfall!
.
Taggad för i helgen, ska vara med världens bästa sanna! massor att ta igen med henne! ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0