slitna jeans

  
Nu har vi fått in (nästan) allt i lägenheten, är lömmen i armarna och ryggen efter att ha burit tunga saker i tre dagar. Har fått iordning mitt rum lite granna! Faktiskt ganska fint. Fattas bara lite små grejer. Resten av lägenheten ser ut som ja.. ett bombnedslag!! men de kom nog bli fint tillslut! 
-
Idag är det alla ♥ dag (klockan är över 12), vilken bög dag.. tur jag har mina råttpojkar som aldrig sviker mig! Har köpt en HTC Sece idag! Jätte nöjd blev jag, myyycket bättre än den förra skit mobilen. Allt är super med den förutom att jag inte kan  ladda ner instagram av någon konstig anledning. Så än kan jag inte heller börja insagramma.. mitt instagram har varit dött enda sen sommarn. Aja, kan iallfall vara inne på fb och spela spel, höhö! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0