Vill tacka

 
Jag måste bara seriöst skriva ett tack inlägg.
Jag vill tacka han som gett mig friheten tillbaks.Vill tacka mina vänner som alltid funnits där, vill tacka min familj som är mitt allt, vill tacka gud för att han hjälpt mig att bli stark, jag vill tacka mina rådisar för att dom är totalt underbara, jag vill tacka livet för att jag fått livslusten tillbaks. 
 
Känner verkligen att detta år är MITT år. Inga tårar ska falla, bara läppar som ska le. Finns så många fler jag vill tacka, men ni vet nog redan vilka ni är som gjort ett stort tryck i mitt hjärta! ♥  
Nu ska jag somna med massa lycka inombord & i morgon/idag så blir det att fira bror min och att få hem en ny liten medlem! berättar mer i morgon, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0