16/1

kanske ska skaffa så häär stora läppar?;)
 
Tänkte säga halojj på er alla där ute i världen!
hoppas allt är bra med er, med mig är det sådär. Är fortfarande sjuk, har ingen feber nå mer det har jag inte haft på flera dagar vilket är skönt. Men denna förbannade förkyldning och hosta tar kål på mig! + mina överdrivet känsliga lungor som aldrig kan hålla sig friska. Nätterna är väldigt kämpiga, då man knappt kan andas och hostar ihjäl sig. 
 
Men egentligen ska jag inte klaga finns flera milljoner som har det värre! Är som sagt fortfarande hos Fredrik inte värt och sitta i lägenheten själv och ruttna bort. Just nu ser jag på tv som jag gjort dom här dagarna.. ser på plastkkirurgeri - före och efter, ganska intressant faktikst, se hur folk ändrar sig. Vissa gör faktiskt ganska nödvändga ingrepp medans andra gör bara onödiga tycker jag typ som en asiat på tvn som vill operera sina ögon lock högre upp för att inte ha så mycke kines i sina ögona typ haha.. eller dom som gör överdrivet stora bröst. Njaa men. snyggt med stora bröst men inte ALLT för stora och fejkade. Men fatta så ont det skulle göra och plastikoperera sig.. efteråt tänkte jag. Då man vaknat upp.. usch skulle aldrig vilja uppleva det!
 
Nu har ni fått höra hur det går för mig och lite om mina åsikter, ha en fin onsdag kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0