23/1

 
 
Vill upptadera lite här på bloggen, har ju så mycke att berätta. Idag så har vi varit på leoslekland med alla barnen. Min syster från finland har också kommit med sina barn och  hälsar på. Just därför for heela stora familjen till leoslekland så att dom fick springa av sig lite grann. Vi större fick också göra oss av med energi. Haha oj så kul vi haft det! Alla blev som barn igen, hoppade ner för ruchkanan, hoppade studsmatta och låg i bollhav.. så härligt!
 
Igår så frächa jag upp mig lite också! Ramona färgade mitt hår, blev rödare och bort med utväxten! Mamma klippte en ny look till mig. Blev skit nöjd! Äntligen har jag den frisyren jag längtat efter. + så gjorde jag en liten tattoo på handleden. Ett evighetstecken fick det bli! Varför jag gjorde just ett evighetstecken är för att jag tror på en en evighet efter livet, själen kommer alltid att leva. Blev super nöjd med den! Det är så bra att man har en sån konstnärlig familj, allt det här skulle ha kostat en massa om inte familjen kunde så mycke, haha.. 
 
Just nu är jag hos regina, ska vara här ikväll. Imorgon så kommer Ida hit! Vi ska träffas och fara och äta lunch och prata om allt! Vi har såå mycket att ta igen. Gud va jag längtar!
 
puss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0