31/1

Bild från sommarn på lodisarna ♥
 
Idag har vi varit hos Reginas pojkväns mor och ätit pizza och färgat hennes hår. Imorgon så far dom till Finland, hade tänkt att jag också skulle dit. Men på måndag flyttar vi så jag måste hjälpa mammii med det. I helgen vet jag inte vad som händer, eller jag vet inte vad jag ska hitta på i morgon, om det är nån som ska till stan SÅ HÖR AV ER!! På lördag ska jag va med henkiis :) Har fått låna Reginas kamera också, så mina råttor har fått vara mina modeller.
 
Nu ska jag leta rätt på kläder som jag inte behöver längre och he ut det på loppisen på fb.. så ta en titt där senare!
 
Kommentarer
Postat av: felicia

fan vad jag saknar sommaren<3

2013-02-02 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0