9/1

 
 
Det har varit problem med internet i skolan så jag har inte kunnat blogga. 
Endå ganska skönt att få vara i sin tysta lägenhet igen med rådisarna, helt själva. Igår så städa jag alltihop så nu är det rent och frächt! Fredrik överasska mig också igår och knacka på och skrämde halft ihjäl mig. Råka hälla stearin på min skoldator.. bra där! Bebis sovde över och skjutsa mig till skolan i morse, höll på och försova mig som vanligt men icket! Får absolut inte göra det nå mer! 
 
Hittade min gamla kamera igår också, la in alla bilder som fanns i datorn.. åå så kul man haft det. Oj vad jag längtar tillbaks till 2010-2011 det var nog dom bästa åren!  Så hade tänkt lägga ihop några gamla bilder här på bloggen lite då och då! :) 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0