Dag 15

Det här får mig att börja gråta.
 
texten♥

jaa.. alltså det jag börjar böla av är väl då någon sviker mig. Då man litat på den personen och tillslut så kommer dagen då allt ba rasa ner. Förut grät jag jätte mycket, nu gråter jag typ aldrig. Kanske för att jag inte har nånting att vara ledsen över? Allt är ju bra. Ibland vill man t.om gråta och man försöker hitta en anledning till och göra det men man gör absolut inte det, för det var så länge sedan man gjorde det. Man vill bra släppa ut allt o rensa alla tårkanaler.. haha. Men jaa det är väl skönt och slippa må som man gjorde för ett år sedan. 
-
fast jag gråter ju dagligen endå ;) då jag skrattar eller bara små fnittrar så fylls mina ögon med tårar o he riiin.. så dryygt. Mina tråkanaler är så stoora! man borde kunna sy dom lite mindre så slapp jag det jobbiga besväret. 
Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bara så oootrooligt underbar min Melissa :*<3<3

2013-01-03 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0