Januari-mars

 
Tänkte göra som alla andra och visa lite bilder på hur mitt 2012 varit. Har väl inte så mycke bilder men ska göra så gott jag kan!
 
 
året börja som en mardröm, det blev slut. och hamna i världens depp.
 
 
Blev svarthårig och orkade inte med skolan
 
 
Var mycket med Ida och vi kom varandra närmre än någonsin
 
 
Issa var det enda som lyste upp dagarna
 
 
Piercade ögonbrynet
 
 
umgicks mycket med mina bästa
 
 
Var mycket med Erica och var bara allmänt störd
 
 
Vi hade fridlufsdag och jag och Felicia åkte hemska backar med skrana, vi höll på o dö..
 
 
Jag och Idis stekte mycket i solen och pratade om allt mellan himel och jord
 
 
 
jag och Jim blev super kompisar
 
 
Min fina Elvis försvann..
 
 
Tog hål i tungan och var mycket med syrran
 
 
Min fina kanin dog
 
 
Försökte glömma och gå vidare
 
 
Börja gymma en massa
 
 
var med tjejerna och hade det roligt
 
 
Jag och marrefjant drog till Lycksele och drack lite för mycket
 
 
Ciggen var det bästa jag hade
 
 
Påbörjade min färgning till rött
 
 
Firade Sanna på hennes 16års dag på tomas
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0